backgroung





Friday, 13 May 2011

13/05/2011..aq menangis hiba ngan perbuatan nye..

Mungkin aq x ptot meluahkan ape yg terjadi pada hari ini kt sini..tp sekurang kurangnyer dapat aq ringankan sedikit ape yg aq lalui pd ari nih..ari ni mmg amat pahit untuk aq ingt blik..hnye sebabkn hal kecik pon smpai kn aq hampir2 kne ..yg tu biala aq jer yg thu..aq bukan sengaja pon tngok dia punyer nfon..tp tu kan hak aq la nk chek dia punyer nfon..bukan maksud aq yg aq x percayakan dia..tp x salah kn aq nk tngok...tp laen plak yg dia pk..aq pon x kisah tiap kali dia tngok nfon aq ..ntha la aq pon x phm..tp mmg aq mengaku aq x percaya..sebab tiap kali aq bg kepercayaan tu..mesti kepercayaan aq tu di nodai..itu sdah cukup menyiksakan aq..tp td..mmg aq betol2 x sangka..dia sanggup wat aq mcm tu..salah kew aq nk thu siapa?????..dia tu..knape???? ..salah kew??? aq rase x salah..aq nk thu...sebab aq x buat pon cm dia buat..sanggup dia baling nfon ke diding..tengking aq hingga aq terkedu..x taw nk ckp pew..hanye manik2 jernih yg meniti di bibir mataku...tp aq tahan dari berjujuran di pipi...menahan sebak..aq jadi betol2 ketakutan bila dia mula nk naekkan tngan...pada aq..tp masih ade mungkin belas kasian dia terhadap aq smpaikan hajatnye td tak dpt dia buat..masing2 meluahkan ape yg terpendam..dan bile dh luahkan.masing2 diam..tnpa seribu bahasa..masing2 memikirkan tentang kesalahan diri..aq pula..bersendirian menangis...jauh dari nyer..kerna aq betol2 ketakutan dengan dia..dia bagaikan bukan org yg aq kenal..mendengar tangisan aq..dia sedar...dan dtg kt aq..untuk memeluk..tp aq xmahu kerna aq terlalu takut..tp dia peluk jgk aq..suh aq tngok muka dia...bru la aq sedar yg itu dia..dia..dia..org yg aq syg..org yg aq ase selamat...ayg mafkan abg...tp janji jgn wat ayg cm tu lg..

Tuesday, 10 May 2011

siapa aq..HEHE

HYE..tentu korang nk taw kn sape chinta si gadis bunga nih...cm jiwang2 jer minah ni kn..HAHAHA..
tp sbnrnyer mmg pon..huhuhu...aq adelah NUR SYAFIQAH..ma n ayah aq yg bg name tu kat aq..mse mula2 aq lahir kat muka bumi nih..aq asal kat KELANTAN(gomo klate..goomo)HAHAAHA...hehe jgn mrh..teg line aq tuh..huhu..ermm aq dh 19 thun umur aq skrg..dah nk msok 20 dah ann..an..heheeh..ermm tp senget2 lg..HAHAHA..aq msih lg study...kt kolej jer..tp bole la kejar cita2 aq..huhuhu..aq ni sorang yg periang n hepi go lucky...BUT...sape2 yg knal aq ngan lebih mendalam..pasti taw perangai or pe'el aq yg sbnrnyer...bile dah naek minyak..mmg parok* la aq keja kn..hahaahah...(jgn tkot k)..ermm aq senang jer..law sekepale..so aq jln..laq x..slamat jalan romeo..haahah..aq dh ade someone yg special kt ati aq...(promote la plak)hahaah..tp x pew juz nk bgtaw..so sape2 yg nk ehem2...tu..isi borang lu k..HAHAHAAH...ermm k laaa..tu jer kot yg nk bgtaw about me..so adiousaaaaa!!!!!! THANK:)
*parok= teruk..HEHE...